Şubat Ayının Sosyal Medya Analizi


Şubat Ayının Sosyal Medya Analizi

SocialBakers, Türkiye'nin Şubat ayı Sosyal Medya analizini yaptı. En çok kullanıcıya ulaşan Facebook sayfaları hangi firmalara ait? 


 
Ünlü sosyal ağ analiz şirketi SocialBakersŞubat ayı Türkiye analizini yayınladı. 32 milyon Facebook kullanıcısının olduğunu ortaya koyan araştırma, pek çok dikkat çekici sonucu beraberinde getirdi.
Türkiye'de en çok takipçiye sahip marka, 2.478.127 adet takipçiyleTurkcell. İlk on arasında yer alan bir diğer Turkcell oluşumu ise 9. sıradaolan ve 1.262.356 takipçiye sahip gnctrkcll oldu. Hem ilk sırada hem de 9. sırada yer alan sayfasıyla, sosyal ağda en etkili şirket diyebiliriz.
İkinci sırada yine bir operatör olan Avea2.037.554 adet takipçiye sahip.Türkiye'de en sevilen araba markalarından biri olan Volkswagen TürkiyeFacebook sayfası, en çok takipçiye sahip üçüncü sayfa olma ünvanını kazandı.
Nokia TürkiyeGaranti BankasıMarkafoniAkbankTrendyol veTeknosa'da sıralamadaki yerini alıyor.
En etkin Facebook sayfası kimde?
Yüzde 78 cevap oranına sahip Turkcell Facebook sayfası, 406 cevap ile birinci sırada. Cevaplama hızı olarak dikkat çeken Trendyol Facebooksayfası, ortalama 8 dakika yanıt süresi ve yüzde 93'lük yanıt oranıyla dikkat çekiyor.
Bu sıralamada ikinci sırayı Samsung Türkiye, üçüncü sırayı Avea, dördüncü sırayı Trendyol ve beşinci sırayı da Türk Hava Yolları alıyor.
Türkiye'de en çok dikkat çeken Facebook mesajı!
Türkiye'de Şubat ayında en çok ilgi gören gönderi Nike Football Türkiyesayfasından geldi. 58.000 beğeni alan gönderi, 2680 yorum, 15 bin paylaşım aldı. Toplam etkileşim sayısı ise 75.000 olarak dikkat çekiyor.
İşte aslan geliyor. Sen de kükre. Aslan avda yazan ve aslan avda adında bir görselin bulunduğu paylaşım, en çok ilgi gösteren paylaşım oldu.

Yorumlar